tirsdag den 18. marts 2008

Prego

Christoffer, jeg må give dig ret i at det er et fantastisk udtryk. Men der kommer nok til at gå lidt tid, før jeg tager det fuldstændig til mig og selv bruger det. Måske fordi mit italienske ikke er fantastisk prangende: Buon giorno, grazie, ciao - og nu prego - er vist hvad jeg i det store hele kan flotte mig med.

Ja, så er jeg ankommet til Firenze. Bortset fra at jeg skulle op kl 4 i morges, er turen gået som smurt.
Jeg er så heldig, at jeg i den tid jeg befinder mig i Firenze, kan jeg låne en fantastisk lejlighed lige syd for Arnofloden ved Santo Spirito-kirken (endnu engang tak til Lea!).

Billedet nedenfor viser gaden jeg bor på (jeg bor inde bag den store port på venstre side, hvor der står Tegolaio)



Jeg forlader dog Firenze i morgen for en tid for at tage til Rimini, hvor jeg skal spille Paganello, en beach-ultimate turnering, med Copenhagen Spinners.

Jeg har uploadet et videoklip nedenfor for at give et indtryk, hvad beach-ultimate er.

Det er min første store (og min første internationale) turnering, så jeg er superspændt på at se hvad det er, og hvor højt niveauet er.
Men jeg har efterhånden hørt så meget om turneringen, så forventningerne er vist ret høje. Vejret bliver desværre ikke det bedste, men jeg har taget godt med tøj, og så må man jo bare løbe og dive lidt mere!

Planen er at jeg opdaterer bloggen dernede fra. Jeg ved ikke om det er muligt at uploade billeder, men skriver helt sikkert og fortæller om kampene (om dagen og om natten)

Nyd videoklippet! Jeg gør i hvert fald



Hep!

Ingen kommentarer: