fredag den 7. marts 2008

Hjemme igen

Så er jeg ankommet.
Min farfar og farmor hentede mig i lufthavnen og kørte mig op til Blovstrød, hvor min fars 50-års fødselsdag bliver holdt i aften.

Jetlag'et har ikke ramt mig endnu, men er stadig spændt på at se om jeg går fri.. Jeg fik trods alt sovet lidt.

Næste skridt på vej mod at se verden er Firenze og Rimini om en halvanden uges tid. Jeg tager afsted d. 18 og kommer efter planen tilbage d. 27. marts.
Det bliver super fedt at skulle spille stor international beachultimate-turnering med 1200 deltagere fra hele verden og fest hver aften. Yessir!

Og jeg er så heldig at jeg kan låne en lejlighed midt i Firenze mens jeg er der. Det er jo helt vildt!
(I den sammenhæng vil jeg gerne sende en kæmpe tak til Lea!)

Jeg skal have skrevet min tale færdig og læst den i gennem et par hundrede gange, så må nok løbe.

- i øvrigt, tusind tak for alle mails og kommentarer. De er blevet læst og nydt i høj grad!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hi Aslak,
It was great getting to know you.
I definitively think we should repeat something like this another time..
What is next? Backpacking in Asia?
I'll come and visit you in Copenhagen someday and then we can plan something.
Hope you have time to sleep out your jetlag!
Have a great trip to Italy!
Peace!
Btw: Smelling flowers in public is a little feminine :P

Aslak sagde ...

Smelling flowers is NOT - and I repeat NOT - feminine!

When that is said, I'm looking forward to a visit from the Korwegian/Tacomian/German expat!

Unknown sagde ...

hehe :)