onsdag den 5. marts 2008

On the road again

Sidder i skrivende stund i Vancouver International Airport og venter paa at skiltet ud for Zoom Airline Flight Z40310 skifter til "Boarding".
Foran mig har jeg 18 timers rejse (der i blandt 5,5 times transfertid i Gatwick..)

Vi havde en meget underholdende, men meget haard aften/nat igaar, saa Daniel og jeg hara bare hygget rundt hele dagen i Vancouver.
Aftenen igaar var super cool, men desvaerre ogsaa en smule trist, for jeg saa den fedeste del af Vancouver for foerste gang, og havde kun i gaar aftes til at nyde det.
Til alle der kommer til Vancouver: Drop Downtown, men tag op til den oestlige del af Vancouver ved Commercial Drive. Det er himmelen paaa jorden med fede butikker og fantastisk mad (hele den alternative del af Vancouver er centreret der.

Naah, men jeg vil saa smaat gaa mod gaten. Jeg skriver nok igen naar jeg kommer til Gatwick engang om 9-10 timer..

Hep!

Ingen kommentarer: