søndag den 23. marts 2008

News from not so warm and sunny Italy

Jeg sidder i skrivende stund i Paganello Cirucus Tent, som danner rammen for alle de store arrangementer. Temperaturen er et sted mellem 2-5 grader, det regner og vi mangler stadig en kamp i dag kl. 18.
Heldigvis er det kun i dag vejret har vaeret rigtig daarligt. Ellers har det faktisk vaeret ok - vil ligefrem sige at jeg er blevet en smule brunere.

Udover vejret har turneringen vaeret en kaempe stor oplevelse. Jeg faar spillet en masse, og foeler at jeg laerer mere og mere for hver kamp (og sa lavede jeg igaar et dive block paa det afgoerende point - laenge siden jeg har foelt saadan en glaede!)
Stemningen hernede er superfed og alle er her for at have det sjovt, hvilket goer at jeg konstant er traet og hung over. Men det er festligt !

Jeg bor paa vaerelse med to andre fyre fra holdet, som ogsaa goer sit for at give mig toemmermaend, saa jeg har det haardt.. Meget haardt..

Nu kan jeg ikke holde ud at sidde stille laengere (I'm soooo cold..), saa jeg vil finde Daniel og Vesters og graede ud ved deres skuldre, og droemme om det varme bad, der venter hjemme paa vaerelset. Mums.

Jeg skriver mere naar jeg rammer Firenze!

Haaber I alle har det godt!

/ Aslak

P.S. Hvis I skulle vaere interesseret kan I foelge os paa paganello.com. Vores hold hedder Spinners.

1 kommentar:

emilryge sagde ...

Lyder som om du hygger gevaldigt. Har du ikke nogle billeder, vi kan se?

- Emil