tirsdag den 19. februar 2008

Whereabouts

Der er en del har spurgt til hvor det er jeg egentlig er henne i Canada. Jeg befinder mig lige her, hvilket vil sige: ca 12 km syd for byen Keremeos, hvis man koerer ad Highway 3, og omtrent 6 km nord for graensen til amerikanerne.
Den eksakte adresse er Sumac Road 172.

Gaarden ligger helt ned til Similkameen floden, der loeber gennem hele dalen.

Siden jeg endnu ikke har loest problemet med at faa overfoert mine billeder til en fungerende computer, vil jeg tillade mig at smide et link til Karl og Sarahs egen side, hvor man kan se billeder.
Her er dog ikke helt saa groent som paa billederne. Foraaret er godt paa vej og dagene er dejligt varme (omtrent 17-20 grader i solen midt paa dagen), men naetterne er stadig meget kolde (ca -10 grader), saa der er ikke mange planter, der er helt klar endnu, men de er paa vej saa smaat!

Naa, jeg vil gaa tilbage til min opgave for dag, hvilket er at reparere de plastik covers, der sidder udenpaa drivhusene. Men vejret er smukt og solen hoej, saa jeg kan kun vaere glad

Ingen kommentarer: