torsdag den 21. februar 2008

Introducing

Endelig lykkedes det at faa hul igennem laenge nok til at jeg kan faa mulighed for at praesentere Sarah og Karl



Maa jeg praesentere Sarah Martin og den mest underholdende hund jeg nogensinde har moedt, Odin.
Da jeg tog billedet, var vi i faerd med at braende en masse ukrudt og gammelt trae af (noget vi goer et par gange hver dag, pga al den oprydning der er paa dagsordenen hver dag)



Og her er saa Karl Eriksen. Han, soennen Shannon og jeg havde mandemiddag nede ved floden i forgaars, med boeffer stegt paa baal, kolde oel og guitar - en nysgerrig baever i vandet



Voila! Et praegtigt syn. 20+ grader i solen. Det var sgu en varm dag i drivhuset, saa hjalp Sarah med baalene udenfor
Og saa bliver jeg noedt til at vise billedet af undertegnede kontrollerende en ordentlig traktor. Laeg specielt maerke til den overlegne styring med een haand samtidig med at der bliver taget fotofoto.
(Mon roedmossethed skyldes haardt arbejde eller utilpashed ved at vaere paa den forkerte side af kameraet?)

Alt for denne gang! Nu vil jeg gaa ud og se en naesten fuldstaendig maaneformoerkelse.

Ingen kommentarer: